Beloof je klant eens wat minder

Een goede customer experience strategie (CX-strategie) is de afgelopen jaren van groot belang gebleken. Maar waarom heb je dat nodig, en hoe zorg je voor een onvergetelijke customer experience? Het doel is om de verwachting van jouw klanten te overschrijden en om te voorkomen dat je iets niet waar kan maken. Daarom, beloof je klant eens wat minder want dan wordt de ervaring hoger. Je leest hier meer over in bijgevoegd artikel. 

Ik sluit mij aan!

Profiteer van een uitgebreid aanbod aan kennis, kom in contact met honderden eventprofessionals, maak gebruik van toffe aanbiedingen , stel jouw 'Blendle' van het evenementen nieuws in, en nog veel meer...

Partners van LiveCommunity

Anthony Fokkerweg 61
1059CP Amsterdam
T: 072-5207922
E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


Copyrights 2019 LiveCommunity.nl | Alle rechten voorbehouden.


Developed with ❤ by Indico